loading...
web-searcher
...

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

حسین بازدید : 66 1395/01/02 نظرات (0)
ميدانستم عاشق باراني

شعر هاي باران خورده .... - شعر عاشقانه

m-bibak.blogfa.com
شعر هاي باران خورده .... - شعر عاشقانه - دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... ... اما خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم باز زير چتر ديگراني …

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

baranbash.blogfa.com
بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش - هَميشہ بـايد کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے ... + تاريخ يکشنبه ?? آذر????ساعت نويسنده پسر باران | همنوا ... ميدانستم عاشق باراني ،

سياه‌سرفه - باراني از شکوفه‌هاي غمگين گيلاس روي سرم

zitana.blogfa.com
سياه‌سرفه - باراني از شکوفه‌هاي غمگين گيلاس روي سرم - ونه‌گات برايم گفت، روزي اين دنياي ديوانه، بايد که به آخر ... عاشق اخلاقش نشدم که مي‌دانستم بيچاره‌ام مي‌کند.

ساحل ارامش - به

www.miyanali.com
20 ژانويه 2016 ... ميدانستم عاشق باراني ، آنقدر اشک ريختم تا خورشيد بتابد بر روي سيل اشکهايم ، تا اشکهايم ابر شود و باران ببارد اين اشکهاي من است که بر روي تو ...

اسفند 1389 (6) - عشق|غوغاي عشق در دفتر عشق

daftareshghe.blogsky.com
17 مارس 2011 ... باران من ، روزي باريدي بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو! هميشه چشم ... هم عاشق تو ، هم عاشق باراني که مرا عاشق تو کرد. .... ميدانستم عاشق باراني ،.

? ?عاشقانه? ?

alena.blogfa.com
???عاشقانه??? - عاشق کسي هستم که عاشقانه وار و از ته دل دوستم داشته باشه. ... قسم به تو... اين روزا... خدايا عاشقتم... ميدانستم عاشق باراني ... بگذار اعتراف کنم ...

صفحه بعد - eshghemahz - عاشقانه ترين وبلاگ جهان

eshghemahz.persianblog.ir
عاشقانه ترين وبلاگ دنيا,ناشيانه دوستت دارم. تمام شهر از ... کاش هميشه چشمانم باراني باشد رنگين کمان من ، شايد تو بيايي ! من کر نيستم ؛ .... ميدانستم عاشق باراني ،.

تند باد سرنوشت

lordshadows.parsiblog.com
باران اشکهايم. ميدانستم عاشق باراني ،. آنقدر اشک ريختم تا خورشيد بتابد بر روي سيل اشکهايم ،. تا اشکهايم ابر شود و باران ببارد. اين اشکهاي من است که بر روي تو ...

سرزمين آريايي ها وبلاگ

m2m-arya.blogfa.com
سرزمين آريايي ها. او رفت ولي من عاشقانه هايم را برايش از سر گرفتم ... باران بيايد يا نيايد، خاطرات باشد يا نباشد، من خيس از ياد توام .... ميدانستم عاشق باراني ،.

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94 - ميهن گرام

mihangram.com
خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم… باز زير چتر ديگراني. اس ام اس عاشقانه. مــن براي تو چتري بيش نبودم بـاران که تمام شد فراموشم کردي تو تتنها همقدم باران مي  ...

دختر باران

www.khckdk.blogfa.com
دختر باران - دل کندن اگر آسان بود ... فرهاد به جاي ... من هر چه هستم به يقين مي دانم که عاشقم عاشقي که . ... کاش مي دانستم در ذهنت چه مي گذرد و براي من چه خوابي ديده اي؟

حافظ موسوي - باران يعني تو بر مي گردي...

rain135.blogfa.com
مي دانستم که تو مي آيي. نوشته شده در تاريخ جمعه يکم شهريور ???? توسط حسرت باران | آرشيو نظرات. مي دانستم که تو مي آيي ... دعا کنيد. سطرهاي عاشقانه. از يادمان نرود.

تنهايي | قالب وبلاگ

pichak.net
از اول هم مي دانستم کفش تو تنگ است براي تنهايي بزرگ پاهايم! —. تنهايي، شاخه ي .... از آنسوي باران .... تو دنيايي که جاي آرزوهاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواد

اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

www.asriran.com
فصل باران است باراني شويم / از درون جوشيم و طوفاني شويم بوي خاک و ... متن عاشقانه باراني ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...

www.goodreads.com
خودکارم را از ابر پر مي کنم و برايت از باران مي نويسم. به ياد شبي .... كاش مي دانستم از اوج كدامين قله ، ..... دستان پرمهرت ياد آور زمزمه هاي عاشقانه مان در روزهاي باراني است

سيد علي صالحي - شعر انتظار

sher-entezar.persianblog.ir
12 نوامبر 2013 ... قاصدي خيس از دو ديده ي دريا. که شبي دور. چراغي از رديف روياها ربوده بود. من از همان اولِ باران بي خبر. مي دانستم زير باراني بلندش. دو شب بوي تازه و.

سرزمين آريايي ها وبلاگ

m2m-arya.blogfa.com
سرزمين آريايي ها. او رفت ولي من عاشقانه هايم را برايش از سر گرفتم ... باران بيايد يا نيايد، خاطرات باشد يا نباشد، من خيس از ياد توام .... ميدانستم عاشق باراني ،.

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94 - ميهن گرام

mihangram.com
خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم… باز زير چتر ديگراني. اس ام اس عاشقانه. مــن براي تو چتري بيش نبودم بـاران که تمام شد فراموشم کردي تو تتنها همقدم باران مي  ...

دختر باران

www.khckdk.blogfa.com
دختر باران - دل کندن اگر آسان بود ... فرهاد به جاي ... من هر چه هستم به يقين مي دانم که عاشقم عاشقي که . ... کاش مي دانستم در ذهنت چه مي گذرد و براي من چه خوابي ديده اي؟

حافظ موسوي - باران يعني تو بر مي گردي...

rain135.blogfa.com
مي دانستم که تو مي آيي. نوشته شده در تاريخ جمعه يکم شهريور ???? توسط حسرت باران | آرشيو نظرات. مي دانستم که تو مي آيي ... دعا کنيد. سطرهاي عاشقانه. از يادمان نرود.

تنهايي | قالب وبلاگ

pichak.net
از اول هم مي دانستم کفش تو تنگ است براي تنهايي بزرگ پاهايم! —. تنهايي، شاخه ي .... از آنسوي باران .... تو دنيايي که جاي آرزوهاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواد

اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

www.asriran.com
فصل باران است باراني شويم / از درون جوشيم و طوفاني شويم بوي خاک و ... متن عاشقانه باراني ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...

www.goodreads.com
خودکارم را از ابر پر مي کنم و برايت از باران مي نويسم. به ياد شبي .... كاش مي دانستم از اوج كدامين قله ، ..... دستان پرمهرت ياد آور زمزمه هاي عاشقانه مان در روزهاي باراني است

سيد علي صالحي - شعر انتظار

sher-entezar.persianblog.ir
12 نوامبر 2013 ... قاصدي خيس از دو ديده ي دريا. که شبي دور. چراغي از رديف روياها ربوده بود. من از همان اولِ باران بي خبر. مي دانستم زير باراني بلندش. دو شب بوي تازه و.

سرزمين آريايي ها وبلاگ

m2m-arya.blogfa.com
سرزمين آريايي ها. او رفت ولي من عاشقانه هايم را برايش از سر گرفتم ... باران بيايد يا نيايد، خاطرات باشد يا نباشد، من خيس از ياد توام .... ميدانستم عاشق باراني ،.

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94 - ميهن گرام

mihangram.com
خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم… باز زير چتر ديگراني. اس ام اس عاشقانه. مــن براي تو چتري بيش نبودم بـاران که تمام شد فراموشم کردي تو تتنها همقدم باران مي  ...

دختر باران

www.khckdk.blogfa.com
دختر باران - دل کندن اگر آسان بود ... فرهاد به جاي ... من هر چه هستم به يقين مي دانم که عاشقم عاشقي که . ... کاش مي دانستم در ذهنت چه مي گذرد و براي من چه خوابي ديده اي؟

حافظ موسوي - باران يعني تو بر مي گردي...

rain135.blogfa.com
مي دانستم که تو مي آيي. نوشته شده در تاريخ جمعه يکم شهريور ???? توسط حسرت باران | آرشيو نظرات. مي دانستم که تو مي آيي ... دعا کنيد. سطرهاي عاشقانه. از يادمان نرود.

تنهايي | قالب وبلاگ

pichak.net
از اول هم مي دانستم کفش تو تنگ است براي تنهايي بزرگ پاهايم! —. تنهايي، شاخه ي .... از آنسوي باران .... تو دنيايي که جاي آرزوهاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواد

اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

www.asriran.com
فصل باران است باراني شويم / از درون جوشيم و طوفاني شويم بوي خاک و ... متن عاشقانه باراني ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...

www.goodreads.com
خودکارم را از ابر پر مي کنم و برايت از باران مي نويسم. به ياد شبي .... كاش مي دانستم از اوج كدامين قله ، ..... دستان پرمهرت ياد آور زمزمه هاي عاشقانه مان در روزهاي باراني است

سيد علي صالحي - شعر انتظار

sher-entezar.persianblog.ir
12 نوامبر 2013 ... قاصدي خيس از دو ديده ي دريا. که شبي دور. چراغي از رديف روياها ربوده بود. من از همان اولِ باران بي خبر. مي دانستم زير باراني بلندش. دو شب بوي تازه و.

سرزمين آريايي ها وبلاگ

m2m-arya.blogfa.com
سرزمين آريايي ها. او رفت ولي من عاشقانه هايم را برايش از سر گرفتم ... باران بيايد يا نيايد، خاطرات باشد يا نباشد، من خيس از ياد توام .... ميدانستم عاشق باراني ،.

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94 - ميهن گرام

mihangram.com
خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم… باز زير چتر ديگراني. اس ام اس عاشقانه. مــن براي تو چتري بيش نبودم بـاران که تمام شد فراموشم کردي تو تتنها همقدم باران مي  ...

دختر باران

www.khckdk.blogfa.com
دختر باران - دل کندن اگر آسان بود ... فرهاد به جاي ... من هر چه هستم به يقين مي دانم که عاشقم عاشقي که . ... کاش مي دانستم در ذهنت چه مي گذرد و براي من چه خوابي ديده اي؟

حافظ موسوي - باران يعني تو بر مي گردي...

rain135.blogfa.com
مي دانستم که تو مي آيي. نوشته شده در تاريخ جمعه يکم شهريور ???? توسط حسرت باران | آرشيو نظرات. مي دانستم که تو مي آيي ... دعا کنيد. سطرهاي عاشقانه. از يادمان نرود.

تنهايي | قالب وبلاگ

pichak.net
از اول هم مي دانستم کفش تو تنگ است براي تنهايي بزرگ پاهايم! —. تنهايي، شاخه ي .... از آنسوي باران .... تو دنيايي که جاي آرزوهاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواد

اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

www.asriran.com
فصل باران است باراني شويم / از درون جوشيم و طوفاني شويم بوي خاک و ... متن عاشقانه باراني ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...

www.goodreads.com
خودکارم را از ابر پر مي کنم و برايت از باران مي نويسم. به ياد شبي .... كاش مي دانستم از اوج كدامين قله ، ..... دستان پرمهرت ياد آور زمزمه هاي عاشقانه مان در روزهاي باراني است

سيد علي صالحي - شعر انتظار

sher-entezar.persianblog.ir
12 نوامبر 2013 ... قاصدي خيس از دو ديده ي دريا. که شبي دور. چراغي از رديف روياها ربوده بود. من از همان اولِ باران بي خبر. مي دانستم زير باراني بلندش. دو شب بوي تازه و.

سرزمين آريايي ها وبلاگ

m2m-arya.blogfa.com
سرزمين آريايي ها. او رفت ولي من عاشقانه هايم را برايش از سر گرفتم ... باران بيايد يا نيايد، خاطرات باشد يا نباشد، من خيس از ياد توام .... ميدانستم عاشق باراني ،.

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94 - ميهن گرام

mihangram.com
خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم… باز زير چتر ديگراني. اس ام اس عاشقانه. مــن براي تو چتري بيش نبودم بـاران که تمام شد فراموشم کردي تو تتنها همقدم باران مي  ...

دختر باران

www.khckdk.blogfa.com
دختر باران - دل کندن اگر آسان بود ... فرهاد به جاي ... من هر چه هستم به يقين مي دانم که عاشقم عاشقي که . ... کاش مي دانستم در ذهنت چه مي گذرد و براي من چه خوابي ديده اي؟

حافظ موسوي - باران يعني تو بر مي گردي...

rain135.blogfa.com
مي دانستم که تو مي آيي. نوشته شده در تاريخ جمعه يکم شهريور ???? توسط حسرت باران | آرشيو نظرات. مي دانستم که تو مي آيي ... دعا کنيد. سطرهاي عاشقانه. از يادمان نرود.

تنهايي | قالب وبلاگ

pichak.net
از اول هم مي دانستم کفش تو تنگ است براي تنهايي بزرگ پاهايم! —. تنهايي، شاخه ي .... از آنسوي باران .... تو دنيايي که جاي آرزوهاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواد

اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

www.asriran.com
فصل باران است باراني شويم / از درون جوشيم و طوفاني شويم بوي خاک و ... متن عاشقانه باراني ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه (showing 1 ...

www.goodreads.com
خودکارم را از ابر پر مي کنم و برايت از باران مي نويسم. به ياد شبي .... كاش مي دانستم از اوج كدامين قله ، ..... دستان پرمهرت ياد آور زمزمه هاي عاشقانه مان در روزهاي باراني است

سيد علي صالحي - شعر انتظار

sher-entezar.persianblog.ir
12 نوامبر 2013 ... قاصدي خيس از دو ديده ي دريا. که شبي دور. چراغي از رديف روياها ربوده بود. من از همان اولِ باران بي خبر. مي دانستم زير باراني بلندش. دو شب بوي تازه و.

اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

www.beytoote.com
اس ام اس روزهاي باراني اس ام اس بارون اس ام اس باراني پيامک باراني پيامک با موضوع باران ... پيامک روزهاي باراني , اس ام اس باران , متن ويژه روز باراني , متن عاشقانه باراني , پيامک ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران

irajzebardast.blogfa.com
باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران - ايرج زبردست . ... امروز شعر گلچين گيلاني و هواي شيراز و بوسه هاي باران عجيب مرا از زمزمه نام او لبريز .... من چه مي دانستم

...عارفانه ها و عاشقانه هاي پويا

aftabyazd.persianblog.ir
عاشقانه و عارفانه(??) · فلسفه بافي(??) .... تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نيستي. تو اي دل انگيزِ شب هاي ... که مي‌دانست يک شب ، پرنده‌اي. تمام بادهايش را به مسيرِ ...

? تنــــهايــــي من ?

www.taabaddusetdaram.blogfa.com
باران. بهانه اي بود. تا زير چتر من. تا انتهاي کوچه بيايي. کاش ن کوچه انتهايي داشت. و ن باران بند مي آمد .... که مي تـوانســت عاشقــــــانه به يـايـان برســـد .... كـــــاش مي دانستــــم دست هاي گــــرم چه كســــي تـــــو را از مــــن گــــرفتــــ ! خـــــستــه ام. امـــا تحمـــل ...

اشعار حميد مصدق - Heavenly

heavenly.persianblog.ir
منم آن عاشق بازنده هنوز. آتش عشق پس از مرگ نگردد ... باز باران بر غبار شيشه ها، متشکرم. باز هم بيداري و خميازه و صبحي .... من چه مي دانستم. هيبت باد زمستاني هست.

اس ام اس و پيامک با موضوع باران - اس ام اس براي همه

www.radsms.com
2 نوامبر 2013 ... اس ام اس عاشقانه با موضوع باران. باران که ميبارد. دلم برايت تنگ تر ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني . . . پيامک ...

ساده اما قشنگ - جليل صفربيگي

sadeamaghashang.blogfa.com
نامه هاي عاشقانه برايت بفرستم جليل صفربيگي ... بايد مي دانستم. بايد مي دانستم سرانجام .... اي کاش باران ببارد ، اي کاش يکبار ديگر آهسته آهسته مي بـُرد با ...

باران يعني تو برمي گردي - به رنگ آينه

fkhosravi.com
22 نوامبر 2010 ... بزرگترين عاشقان دنيا ... شعر دوم با عنوان ” باران يعني تو برکي گردي ” با ترجمه يغما گلرويي .... مي‌دانستم‌ که‌ مَردُم‌ را در مقابل‌ِ خود خواهم‌ ديد !

اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

www.beytoote.com
اس ام اس روزهاي باراني اس ام اس بارون اس ام اس باراني پيامک باراني پيامک با موضوع باران ... پيامک روزهاي باراني , اس ام اس باران , متن ويژه روز باراني , متن عاشقانه باراني , پيامک ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران

irajzebardast.blogfa.com
باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران - ايرج زبردست . ... امروز شعر گلچين گيلاني و هواي شيراز و بوسه هاي باران عجيب مرا از زمزمه نام او لبريز .... من چه مي دانستم

...عارفانه ها و عاشقانه هاي پويا

aftabyazd.persianblog.ir
عاشقانه و عارفانه(??) · فلسفه بافي(??) .... تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نيستي. تو اي دل انگيزِ شب هاي ... که مي‌دانست يک شب ، پرنده‌اي. تمام بادهايش را به مسيرِ ...

? تنــــهايــــي من ?

www.taabaddusetdaram.blogfa.com
باران. بهانه اي بود. تا زير چتر من. تا انتهاي کوچه بيايي. کاش ن کوچه انتهايي داشت. و ن باران بند مي آمد .... که مي تـوانســت عاشقــــــانه به يـايـان برســـد .... كـــــاش مي دانستــــم دست هاي گــــرم چه كســــي تـــــو را از مــــن گــــرفتــــ ! خـــــستــه ام. امـــا تحمـــل ...

اشعار حميد مصدق - Heavenly

heavenly.persianblog.ir
منم آن عاشق بازنده هنوز. آتش عشق پس از مرگ نگردد ... باز باران بر غبار شيشه ها، متشکرم. باز هم بيداري و خميازه و صبحي .... من چه مي دانستم. هيبت باد زمستاني هست.

اس ام اس و پيامک با موضوع باران - اس ام اس براي همه

www.radsms.com
2 نوامبر 2013 ... اس ام اس عاشقانه با موضوع باران. باران که ميبارد. دلم برايت تنگ تر ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني . . . پيامک ...

ساده اما قشنگ - جليل صفربيگي

sadeamaghashang.blogfa.com
نامه هاي عاشقانه برايت بفرستم جليل صفربيگي ... بايد مي دانستم. بايد مي دانستم سرانجام .... اي کاش باران ببارد ، اي کاش يکبار ديگر آهسته آهسته مي بـُرد با ...

باران يعني تو برمي گردي - به رنگ آينه

fkhosravi.com
22 نوامبر 2010 ... بزرگترين عاشقان دنيا ... شعر دوم با عنوان ” باران يعني تو برکي گردي ” با ترجمه يغما گلرويي .... مي‌دانستم‌ که‌ مَردُم‌ را در مقابل‌ِ خود خواهم‌ ديد !

اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

www.beytoote.com
اس ام اس روزهاي باراني اس ام اس بارون اس ام اس باراني پيامک باراني پيامک با موضوع باران ... پيامک روزهاي باراني , اس ام اس باران , متن ويژه روز باراني , متن عاشقانه باراني , پيامک ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني .

باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران

irajzebardast.blogfa.com
باران که بيايد همه عاشق هستند - × شعر ايران - ايرج زبردست . ... امروز شعر گلچين گيلاني و هواي شيراز و بوسه هاي باران عجيب مرا از زمزمه نام او لبريز .... من چه مي دانستم

...عارفانه ها و عاشقانه هاي پويا

aftabyazd.persianblog.ir
عاشقانه و عارفانه(??) · فلسفه بافي(??) .... تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نيستي. تو اي دل انگيزِ شب هاي ... که مي‌دانست يک شب ، پرنده‌اي. تمام بادهايش را به مسيرِ ...

? تنــــهايــــي من ?

www.taabaddusetdaram.blogfa.com
باران. بهانه اي بود. تا زير چتر من. تا انتهاي کوچه بيايي. کاش ن کوچه انتهايي داشت. و ن باران بند مي آمد .... که مي تـوانســت عاشقــــــانه به يـايـان برســـد .... كـــــاش مي دانستــــم دست هاي گــــرم چه كســــي تـــــو را از مــــن گــــرفتــــ ! خـــــستــه ام. امـــا تحمـــل ...

اشعار حميد مصدق - Heavenly

heavenly.persianblog.ir
منم آن عاشق بازنده هنوز. آتش عشق پس از مرگ نگردد ... باز باران بر غبار شيشه ها، متشکرم. باز هم بيداري و خميازه و صبحي .... من چه مي دانستم. هيبت باد زمستاني هست.

اس ام اس و پيامک با موضوع باران - اس ام اس براي همه

www.radsms.com
2 نوامبر 2013 ... اس ام اس عاشقانه با موضوع باران. باران که ميبارد. دلم برايت تنگ تر ... اما خوب ميدانستم ، اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني . . . پيامک ...

ساده اما قشنگ - جليل صفربيگي

sadeamaghashang.blogfa.com
نامه هاي عاشقانه برايت بفرستم جليل صفربيگي ... بايد مي دانستم. بايد مي دانستم سرانجام .... اي کاش باران ببارد ، اي کاش يکبار ديگر آهسته آهسته مي بـُرد با ...

باران يعني تو برمي گردي - به رنگ آينه

fkhosravi.com
22 نوامبر 2010 ... بزرگترين عاشقان دنيا ... شعر دوم با عنوان ” باران يعني تو برکي گردي ” با ترجمه يغما گلرويي .... مي‌دانستم‌ که‌ مَردُم‌ را در مقابل‌ِ خود خواهم‌ ديد !

ساده اما قشنگ - جليل صفربيگي

sadeamaghashang.blogfa.com
نامه هاي عاشقانه برايت بفرستم جليل صفربيگي ... بايد مي دانستم. بايد مي دانستم سرانجام .... اي کاش باران ببارد ، اي کاش يکبار ديگر آهسته آهسته مي بـُرد با ...

باران يعني تو برمي گردي - به رنگ آينه

fkhosravi.com
22 نوامبر 2010 ... بزرگترين عاشقان دنيا ... شعر دوم با عنوان ” باران يعني تو برکي گردي ” با ترجمه يغما گلرويي .... مي‌دانستم‌ که‌ مَردُم‌ را در مقابل‌ِ خود خواهم‌ ديد !

آذر ???? - بهترين اشعار براي تو که نيستي

ghambarak.blogfa.com
آواز عاشقانه ي ما در گلو شکست. حق با سکوت بود، صدا در گلو ..... مي دانستم گريه چيست. خنديدن را. تو به من هديه كردي. ..... عاشق روزهاي باراني. عاشق هر چه نام توست بر آن.

من هنوز عاشق بارونم

iloverain.persianblog.ir
من هنوز عاشق بارونم (دوست را زير باران بايد ديد). شعري براي باران نويسنده: سيروس - چهارشنبه 27 خرداد ??94. مي توان در قاب ... چه ميدانستم لذت ها را مي برند،. حسرتها را ...

نثرهاي يوميه - قافيه در باد گم مي‌شود

nasrhaye-yomiye.blogfa.com
بمانيم چرا در زمهريرِ اسفندماه فقط گل‌هايِ زنبق را عاشق باشيم. چرا از همسايه‌ها ... ساعت 8 صبح مي‌دانستم از باران و ابر و گيسوان تو در امان نيستم کسي از سپيدي.

نوشته هايي که پيشکش او مي شود

persian10.blogfa.com
قصه ام از تو شروع شد از عاشقانه هايت من همه چيزم عادي عادي بود تو امدي و صدايت ارامشي ... به چشمانت مي دوختم انگار که مي دانستم که مي داني چه مي خواهم بگويم خيره مي شدي انگار .... دستهايمان در دست هم در ايوان خوشبختي به زمزمه عاشقانه باران گوش مي داديم.

سفر به جزاير لاوقيزستان

faatemeh.persianblog.ir
اما خوب ميدانستم که عطر او عطر اسفند است همان عطر هميشه اشنايي که ادم را از يک ماه قبل از ... برايم از بوي بهار ميگفت از ارديبهشت و عاشقي و مست عشق شدن . ... ي طبقه ي اخر ساختمان بسيار بزرگ دبيرستانمان به حياط خيس باران خورده ي پر درختمان خيره ...

جديدترين متن و اس ام اس عاشقانه غمگين کوتاه و دوست داشتن - روزگار

rouzegar.com
اس ام اس عاشقانه, عکس عاشقانه, sms عاشقانه, جملات عاشقانه, زندگي چيست, اس عاشقانه, عاشقانه, بي ... و انسان هايي در زندگي ام باشند که زلال تر از باران هستند. اس ام اس ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 1,448
  • بازدید سال : 7,427
  • بازدید کلی : 95,187